Beriadah Bersama Keluarga di Rantau Eco Park

Assalamualaikum...

Kali ni Admin nak bercerita sedikit mengenai Rantau Eco Park memandangkan cuti persekolahan dah nak bermula pada minggu hadapan. Mana tahu kan ada di antara ibu bapa sedang mencari tempat percutian untuk anak-anak, lebih-lebih lagi setelah mereka sudah meraih kejayaan dalam peperiksaan akhir tahun. Rantau Eco Park ni sebenarnya dah lama pun dibuka pada orang ramai. Cuma Admin tidak berkesempatan untuk membuat ceritanya di sini.


Rantau Eco Park ini terletak di Kuala Sawah, Negeri Sembilan iaitu tidak jauh dari Bandar Seremban. Tak lah susah mana pun nak mencarinya. Jika anda nampak Balai Polis Kuala Sawah, bermakna lokasi Rantau Eco Park sudah pun berdekatan.

Rantau Eco Park mempunyai keluasan 100 ekar dan sangat sesuai untuk pengunjung yang datang ke sini merasai sendiri pengalaman menikmati alam semulajadi. Pengunjung juga akan berasa tenang ketika berada di sana. Pelbagai aktiviti yang boleh dilakukan ketika berada di sana. Antaranya:-

  1. Kolam Mandi
  2. Permainan Kanak-Kanak (Inflatable Balloon)
  3. Extreme Park (Jungle Trekking, Cycling, Horse Riding, ATV Riding, Canoe Ride)
  4. Mini Zoo
  5. Meeting & Event (Family Day, Business Meeting, etc...)
  6. Wedding

Swimming Pool di situ

Inflatable Balloon

Lawatan Pelajar Sekolah ke Rantau Eco Park

Tiket masuk untuk ke Kolam Mandi sangatlah murah. Tiketnya berharga untuk Dewasa dan Kanak-Kanak RM5.00 sahaja setiap seorang

Bagi anda yang memang sedang mencari percutian bajet untuk ahli keluarga anda, Admin cadangkan jom ke Rantau Eco Park, Negeri Sembilan pada cuti tahun ini. Pasti anak-anak anda akan seronok dan berbaloi apabila ke sana.

Perlukan makluman lanjut korang boleh emailkan atau hubungi nombor yang tertera dibawah.

Rantau Eco Park
Kg. Pasir, Kuala Sawah
71200 Rantau
Negeri Sembilan Darul Khusus
Tel: +603-9287 6833
Fax: +603-9287 0233
E-mail: info@rantauecopark.com.my
Laman Web: www.rantauecopark.com
Facebook: Rantau Eco Park

Sumber: http://rantauecopark.blogspot.my/

No comments:

Powered by Blogger.